1. Fizetési módok

I) Utánvéttel: Az árut készpénzzel fizeti az aruátvételi helyen. Az utánvét költsége 300 Ft. 15 000 Ft-nál nagyobb értékű rendelésnél (ÁFA-val együtt) az utánvét INGYENES.

II) Előre utalás: Megrendelését követően elküldjük Önnek a banki átutaláshoz szükséges adatokat. A megrendelést az utalás számlánkra való beérkezését követő munkanapon küldjük. E-mailben értesítjük erről.

Banki kapcsolat Ft-ban történő utaláshoz: 10918001-00000103-27020001 (UniCredit Bank Hungary Zrt.)
Egyedi azonosító: Adja meg a rendelés számát, melyet emailben kap meg a rendelés befejezése után. A rendelés számát megtalálja a fiókjában a „Rendeléseim“ részben (csak a regisztrált vevőknél).

III) Kártyával online (GoPay szisztém): Online fizetés kártyával a GoPay – 3D Secure portál segítségével. Biztonságos és gyors fizetés bármilyen bankkártyával. A következő bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, Visa Electron.

IV) Apple Pay és Google Pay

 

2. Szállítási módok

I) Futár (DPD, Express One, FáMa): A rendeléseket legkésőbb 4 napon belül kézbesítjük a rendelés elküldésének napjától. A szállító futárja informálni fogja a rendelés kézbesítése előtt telefonon vagy SMS-ben. Amennyiben nem éri el Önt a futár, újra keresni fogja telefonon az Ön által megadott telefonszámon és megpróbálja újraszállítani a rendelést 2 napon belül még ingyenesen.
A rendeléseket általában 8:00 és 18:00 között kézbesítik. A pontos időt nem tudjuk befolyásolni. Az függ az útszakaszoktól és közlekedési szituációktól, de a futárral pontosítani lehet.

II) Személyes átvétel Packeta hálózatán belül: Személyes átvétel a Packeta hálózatán belül. A csomagot általában 3 napon belül a szállítás napjától átveheti. Az átvételi hely informálni fogja Önt e-mailben vagy SMS-ben.

 

3. Szállítás és csomagolás

Amennyiben a rendelés értéke 15 000 Ft (ÁFAval együtt) vagy több, a szállítás és csomagolás INGYENES.
Amennyiben megrendelése értéke nem haladja meg a 15 000 Ft-ot (ÁFAval együtt), a szállítás költsége a szállítási módtól függ.

I) Futár (DPD, Express One, FáMa): 1490 Ft ÁFAval együtt

II) Személyes átvétel Packeta hálózatán belül: 990 Ft ÁFAval együtt

 

4. Rendelés elküldése

A 12:00-ig beérkezett rendeléseket rendszerint a következő munkanapon küldjük. Az utalással fizetett rendeléseket rendszerint az utalás beérkezése után való munkanapon küldjük. Hogy a termékeket a felülírott szabályok szerint elküldhessük, raktáron kell hogy legyenek – lássa a termék részletes leírását.

Példa: futárral való szállítás
 I) Utánvét / kártyával való fizetés
  Péntek 11:59 A rendelése beérkezett.
  Hétfő   A szállítmány a szállítónak átadva (kézbesítés általában 4 napon belül).
  Csütörtök   A rendelés kézbesítése a szállítási címre.
 II) Bankszámlára való utalás
  Péntek 11:59 A rendelése beérkezett. Automatikus e-mailt kap a szükseéges adatokkal a bankszámlára való utaláshoz.
  Hétfő 11:59 A beérkezett utalás regisztrálva lett a bankszámlánkon.
  Kedd   A rendelést átadtuk a szállítónak (kézbesítés általában 4 napon belül).
  Csütörtök   Kézbesítés a szállítási címre.

 

5. Rendelés változtatása/törlése

A rendelést megváltoztathatja/törölheti telefonon vagy e-mailben cégünk munkaideje alatt, lássa az Elérhetőséget. A törlést/változtatást véghez kell vinni, mielőtt a rendelést a szallítónak átadjuk.

 

6. Szállítmány átvétele

A vevő köteles leellenőrizni a szállítmany csomagolását és állapotát a szállítótól való átvételnél. Amennyiben már az átvételnél észlelhető, hogy a szállítmány nincs rendben, ne vegye át a szállítótól és informáljon bennünket, lássa az Elérhetőséget.

 

7. Szerződés felmondása

Joga van felmondani a szerződést tizennégy (14) napon belül a rendelés kézbesítésétől úgy, hogy e-mailben informálja az eladót, lássa az Elérhetőséget. A felmondási kérelem kézbesítése után azonnal küldünk Önnek egy vonalkódot, melyet a visszaküldött áru csomagjára ragaszt. A csomagot elviheti a Packeta bármely átvevőhelyére. Az átvevőhely munkatársa is konyomtathatja a vonalkód alapján a címkét.

Az árunak egészben kell visszajönnie, teljes dokumentációval, sértetlenül, tisztán, az eredeti csomagolásban, olyan állapotban és értékben, ahogy átvette. Amennyiben a visszaküldött áru nem lesz teljes, vagy sértett lesz, jogosak vagyunk a visszafizetett összeget arányosan csökkenteni.

A kapott pénzeszközöket a szerződés visszalépésétől tizennégy (14) napon belül visszaküldjük, mégpedig bankszámlára való utalással vagy a GoPay kapun keresztül (amennyiben ezen keresztül fizetett). A pénzeszközöket csakis az áru visszaérkezése és vevő által való leellenőrzése után adhatjuk vissza.

 

8. Reklamáció

Reklamációját a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk megoldani, legkésőbb azonban 30 naptári napon belül a reklamáció kézbesítésétől. A reklamáció menete meggyorsul, amennyiben tudatja velünk a rendelés vagy számla számát.

Kérjük, visszaküldés előtt vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatal, lásd Elérhetőséget. A fényképes dokumentáció alapján a nem elfogadható "hibák" túlnyomó többségét, például a nem megfelelően felszerelt tömítéseknél előforduló szivárgásokat képesek vagyunk kiküszöbölni.

Abban az esetben, ha a reklamációt (termékhibát) e-mailben vagy telefonon nem tudjuk orvosolni, Önnek küldünk egy vonalkódot, amelyet kinyomtathatja, és a reklamált áru csomagjára ragasztja. A csomagot elviheti a Packeta bármely átvevőhelyére. Az átvevőhely munkatársa is konyomtathatja a vonalkód alapján a címkét.

Utólagos információk
A terméket megvásárlásától 2 éven belül reklamálhatja. Az eladó hibás árukért való felelőssége nem vonatkozik a mindennapi használatból eredő termék (vagy annak részei) mechanikus kopására. A jótállás nem vonatkozik a termék, vagy részeinek nem gazdaságos vagy erőszakos kezeléséből eredő hibákra. Ha a reklamáció elismert, joga van a reklamáció feldolgozásához szükséges költségek megtérítéséhez.